Johanna Bergström

idk and idc tbh

Hur e det?

Kategori: Allmänt

Mår ni bra? Hänt något nytt? För mig har det hänt typ noll. Fick sportlov igår och har spenderat hela dagen i soffan och sett på Buffy (=superbra dag) och imorgon kommer Paulis och Jonnis hit.
 
Min dator har också hunnit vara in på service tre gånger under en veckas tid. Den var elak mot mig men det är fixat nu och pärlan kämpar på trots en konstant överhettad fläkt och ett argt väsen från den. Men det ska vara lugnt enligt datoransvarige på skolan. 
 
Fått min fina studentmössa och nu känns det så verkligt så jag vet ej vad jag ska ta mig till.
 
Denna goda lunch åt jag i onsdags i skolan för 50kr. Ganska värt tycker jag.
 
Annars rullar livet på som vanligt. Skola skola skola. Jobb jobb jobb. Stress stress stress. Men det är lugnt.
 
 
Kommentera inlägget här: