Johanna Bergström

idk and idc tbh

Ekooooo

Kategori: Allmänt

Det har varit lite tomt här sista tiden. Förklaringen till det är att jag inte mår helt 100 både mentalt och fysiskt. Mycket saker har hänt på det personliga planet och jag är enormt stressad mest hela tiden vilket har lett till att jag har prioriterat bort vissa saker, till exempel att blogga. Men det fattade ni nog. Annars då? Ståltråden i munnen min är lös, jag har börjat få inspiration till att skriva igen, jag älskar alla sorters ljus (block, värme, doft) och jag har avvärjt mig från en början på nässpsraysberoende (på order utav mamma (jag tog nässpray för bihålorna och det var alltså inte pga nästäppa)). Jag jobbar också vidare på floorballzone och jag försöker ta hand om mig själv. Sånt är viktigt.
 
Försöker även klura ut vad jag vill med livet, och jag tror faktiskt att en plan nästan börjat ta form i min lilla skalle. Mer om det kommer väl antar jag.
 
Sånt här peppar mig när livet verkar suga
 
Kommentera inlägget här: