Johanna Bergström

idk and idc tbh

Topp fem grejer jag önskar mig just nu:

Kategori: Allmänt

1. Ett jobb
2. En tropisk ö
3. En cykel
4. Pengar
5. En drake
 
Andra saker jag önskar mig (som ingen behöver köpa pga jag är blessed och vill ej att ni ska lägga pengar på mig)(men om någon vill så tänker jag ej hindra dem):
 
- En tvådelad tallrik (x) (hatar mjuka och blöta flingor)
- En trollstav (x)
- En bubbeldräkt (x)
- Ett livstidsförråd utav guacamole
- A storm of Swords: Part 1 Steel and Fire av George RR Martin (självklart accepteras även hela A Song of Ice and Fire-boxen men detta är den bok jag ska läsa härnäst) 
- En tatuering
- Handsfree-hörlurar så jag slipper använda handen som ljudförstärkare varje gång jag tar ett viktigt samtal
 
Tack och bock
 
Så trött
 
Kommentera inlägget här: