Johanna Bergström

idk and idc tbh

Önskelistor

Kategori: Allmänt

Japp. Ni läste rätt. Önskelistor. Plural. Flera stycken. Jag har beslutat att skriva två önskelistor för studenten (+min födelsedag om en har lust att slå ihop de presenterna till en). En önskelista för släkten på min mammas sida (släkten Thomsson) och en för släkten på pappsens sida (släkten Bergström). Jag gjorde detta för att minska missförstånd och dubbla presenter. Jag kan visst vara smart ibland. Så. Här är de:
 
 
 
(Klicka på de så skickas du vidare till listan)
 
Hoppas ni kan se listorna och att ni köper några roliga presenter till mig. En liten hint är att Bråvallabiljett samt springskor är något som jag verkligen vill ha. Typ mest utav allt. Ni vet vilken som är på vilken lista. Tack så mycket för alla presenter som jag kommer få i framtiden. Hoppas jag.
 
 
Kommentera inlägget här: