Johanna Bergström

idk and idc tbh

Senaste händelserna i mitt liv

Kategori: Allmänt

Typ inget värt att skriva om har hänt sen sist förutom halloween. Jag var såååå peppad och hade sååå kul. Tror jag. Grejen är liksom den att minnet sviker lite angående vad som hände den kvällen. Men mina kompisar har sagt att jag skrattade mycket så tar det som att jag hade skoj!
 
Flippar på denna bild pga den hamnar hela tiden på sidan?? Har provat typ allt?? Iaf, jag som rödluvan och världens sötaste Paula som Pippi så gulliga
 
Mm den här bestämde sig för att vara på rätt sida orkar ej ta tekniken ifrån mig jag har ej rätt temperament. Jag repeterar min roll som rödluvan och gulliga Linnéa hänger i mitt fina motljus.
 
Nästa fest blir nu på lördag. Då ska jag ut och röja på lilla som typ alla lördagar. Är så redo.
 
 
 
Kommentera inlägget här: