Johanna Bergström

idk and idc tbh

Yes it is I

Kategori: Allmänt

Hur går det? Hur mår ni? Bra? Bra.
 
Jag mår ok. Jag är valpvakt forever and ever pga vi fick valpar vid midsommar vilket jag ej bloggat om tror jag?? Vi fick en kull på två valpar och sedan sex dagar efter det fick vi en kull på fem valpar. Just nu har alla utom två flyttat hemifrån så jag är superhundvaktarn deluxe varje dag till de tre vuxna och de två små eftersom mamma jobbar och lillebror är upptagen med sitt. Annars då? Sökte in till lärarhögskolan, låg som femte reserv men har ej kommit in. Söker jobb hela tiden och har kanske ett på g nu?? Tiden får utvisa.

Översätter också igen på floorballzone.com. Så om ni är intresserade utav innebandy tycker jag att ni ska kika in den sidan och läsa lite intressanta blogginlägg och kika in hur fantastiskt duktig jag är på att översätta alla svenska texter till engelska till alla internationella läsare (finns alltså texter på svenska också för er som ej orkar läsa engelska i onödan). Floorballzone.com alltså.
 
Kan ju meddela att jag på allvar har varit ut på fest ungefär en gång i veckan hela sommaren. Riktigt roligt men nu när hösten rullar in känner jag faktiskt att jag vill dra ner på tempot och bara mysa mer istället för att vara ute och dansa mig genom nätterna. Så give me a call om det vankas mys så är jag nog där på ett kick.
 
Det här är jag och mina hundar om dagarna
 
Följ mig på twitter och instagram pga händer mer där: @jojjobergstrom
 
Detta blogginlägg är dedikerat till Jonna som fick mig att sätta mig ned och uppdatera er
Kommentera inlägget här: