Johanna Bergström

idk and idc tbh

2015

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbka här på bloggen igen då. 2015 har kommit och hittills varit som en käftsmäll. Tusen saker att göra samtidigt hela tiden. Jag jobbar halvtid, har precis börjat plugga heltid och pluggar samtidigt körkort och hjälper till hemma. Det är körigt men hittills har det funkat. 
 
Sen sist då? Åkte till Finland med båt med halva familjen. Superduperkul.Körde lite sightseeing i Helsingfors och drack öl. Livet på en pinne.
 
 
Har också självklart firat jul vilket gjordes i Orsa hos min pappa. Det var mysigt.
 
 
 
Sen var det nyår på det vilket var superkul. Åtminstonde före tolv. Åt middag och fixade mig med mina fina fina vänner innan vi gick vidare till en polares pojkvän på fest. Där hängde vi ovch gick sen ut på gårdsplanen till tolv. Cirka tre minuter över tolv kräktes jag. Sen gick kvällen utför riktigt fort. Hängde kvar på festen en stund men var trött och less på allt typ. Runt två-tre någon gång drog jag och Anna vidare till en annan fest där det var superkul, vi skrattade och umgicks och hade det skoj tills vi kom ut från toa och det hade hänt en olycka. Tänker ej gå in mer på det men vi blev lite skärrade och bestämde oss flr att gå hem. På vägen hem såg vi ett bråk och bestämde oss för att ringa polisen som vi senare också fick guida åt rätt håll. Damp ner i sängen hemma hos Jonna klockan 5 och somnade ganska snabbt efteråt. Var inte direkt ett lugnt nyår.
Nyårsmiddagen!! Plockmat!! Bästa!!
 
Efter nyår har jag jobbat som fan. Hela tiden liksom. Har jobbat tre helger i rad nu ungefär och det är min jobbhelg nu i helgen också så fritid är ett okänt ord för mig just nu. Längtar tills jag är ledig nästa helg och faktiskt kan göra något kul.
 
Nej nu tänker jag slänga in lite bilder här vi ses så småningom.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: